maanantai 18. heinäkuuta 2011

Minäminäminä!

Minäkin haluan jotakin! Vaikka talon isommat miespuoliset vielä jäikin ilman tekeleitä, mies halusi sortsit, mutta minulla ei ollut sopivia kankaita (voitteko kuvitella!?) ja isommille pojille olisin tahtonut tehdä ihan vain tasapuolisuuden vuoksi.

Mutta minä. Minäminäminä. Sain itselleni tällaisen... Minkälie, ehkä se on tunika enimmäkseen?



Kaavan pohjalla on Burdasta löytynyt jacquard-mekko. Hitusen tai melko paljonkin säätäen siitä tuli interlock-tunika. Kootkin olivat mystisiä, opin senkin, että koot 17-21 ovat lyhyiden ihmisten kokoja, 21 vastaa kokoa 42. Se oli tuon kaavan suurin, minä olen paljon suurempi. Arvatkaas kaksi kertaa, saatteko sovituskuvia.

Tähän päättyi liukuhihna, tänään haetaan lapset kotiin <3 Vauva täyttää tänään puolitoista vuotta. Ei todellakaan mikään vauva, ehkä minun pitäisi täällä blogissakin kutsua häntä oikealla nimellä. Eli Hymiö ;) Täytyy muistaa ottaa kamera mukaan hakureissulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti